piątek, 15 stycznia 2016

Witajcie!

Hej! Woo dawno mnie tu nie było :) szczerze mówiąc, zapomniałam o tym blogu :D lecz przychodzę do was z pewna sprawa. Tego bloga czytają głownie dziewczyny :) statystyki nie kłamią Haha :D  mam dla was myśle ciekawa propozycje. Jesli jest tu ktos kto stęsknił sie choć troszke za moim blogowaniem to zapraszam na innego mojego bloga, ktory jest poświęcony swerze Beauty i modzie. Dla każdej dziewczyny myśle, ze bedzie to super sprawa! Byłoby mi bardzo miło, gdybyście zajrzały i pozostawiły komentarz !
Tutaj adres --->  www.youaremyprettyangel.blogspot.com
Dziękuje za wszystko!
Lov u Bay ❤️

2 komentarze:

  1. Szkoda że nie skończysz tego bloga. Bardzo się w niego wkreciłam, szkoda że dopiero teraz. Czytałam go z zapartym tchem i cały czas pragnęłam więcej i więcej. Gdyby natchneła cię wena to byłabym ci bardzo wdzięczna za dokończenie tego opowiadania. Jeżeli nie to życzę ci weny twórczej w innych twoich dokonaniach. Chcę ci jeszcze podziękować że mogłam dzięki tobie przeżywać takie emocje. Płakałam, śmiałam się, byłam smutna, rozdrażniona ale zawsze radosna mogąc rozkoszować się każdym kolejnym rozdziałem. Pozdrawiam zocha ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. If you’re going to strap on the same fake watchesevery day, it needs to look good with both your Tuesday suit and your Sunday t-shirt, but you don’t want it to be boring. You don’t have to spend five figures to get a great breitling replica.Theklockor kopior Globemaster ($120) handles all situations effortlessly and is packed with technology like a totally anti-magnetic movement and a more accurate and durable co-axial escapement,you’ll notice the seconds hand seems to tick like on a quartz
    rolex replica, but this rolex replicais because of a special gear-and-spring system inside that gives it the so-called “deadbeat seconds” for more precise timekeeping.As the brand’s iconic omega repliqueindividual product, admirable adroitness and absolute kelly 35cm demonstrates what both central and outside.
    Buy Cheap air max
    online.

    OdpowiedzUsuń