niedziela, 20 kwietnia 2014

Prolog - " ŚWIATOWY BOYSBAND ONE DIRECTION ZAGRA W POLSCE! "

Siedziałam cichutko w pokoju, pisząc z Karą przez Facebooka.  Gadałyśmy o jakiś kobiecych bzdurach. Oglądałam także telewizję,  miałam przełączone na TVN24. Nagle pojawił się wielki komunikat :
"ŚWIATOWY BOYSBAND ONE DIRECTION ZAGRA W POLSCE!".
Odrazu Kara do mnie napisała: "Roxy! 1D będzie w polsce! Ej zgon na miejscu, muszę kupić bilet!". Zielona kropka koło jej nazwiska odrazu znikła.
-Pewnie się wylogowała, przecierz musi kupić bilet.  - pomyślałam.
Poirytowana przyłączyłam na Eske. Tam też widniał napis :
"ONE DIRECTION W POLSCE! DIRECTIONERKI OSZALAŁY Z RADOŚCI".
-Boże, czy nie mogą zmienić tematu?! Nie każdego to obchodzi! -Wykrzyczałam.
Pomyślałam że przełącze na jakąś bajkę bo muszę sie odmóżdżyć.
Wybrałam śmieszy kanał MiniMini. A tam widniał napis : "BOYSBAND ONE DIRECTION ZAWITA W POLSCE JUŻ 1 LIPCA!"
-Grrrr!! Czy oni nie mają co robić?! Wakacje się zaczęły,  trzeba korzystać z życia! W końcu jest 18 czerwiec! - Myślałam, że zwarjuję.
Zadzwoniłam do Kary:
- Siemka Karolina, możesz gadać? Bo tak szybko sie wylogowałaś z Facebooka.
- Tak, teraz już mogę. Roxana! Nie uwierzysz! One Direction będą już 1 lipca! Właśnie kupiłam bilety! - Wykrzyczała, myślałam że oguchnę.
- Wiem, wiem, będę 1 lipca. Wszedzie o tym gadają. Kupiłaś bilety?! Ile ich kupiłaś?
- Kupiłam 2 bilety, przecież idziesz ze mną!
- Kara, przecież dobrze wiesz, że nie jestem Directioner.
- Oj tam, oj tam, Roxy nie marudź! Zobaczysz,  chłopcy są uroczy! A wiesz, że jutro jest z nimi spotkanie na rynku?!
- I mam pewnie z tobą iść tak?
- No tak!  A jak ty sobie to wyobrażałaś?
- Nie wiem, czy to jest dobry pomysł.
-Jest, świetny.
Nie zdążyłam już nic odpowiedzieć bo sygnał oznajmniający zakończenie połączenia, zagłuszył mnie. Nawet się nie obejrzałam a już zasnęłam. Śniło mi się One Direction...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz