niedziela, 31 sierpnia 2014

Liebster Blogger Awards

Wielkie dzięki http://naughtylife1.blogspot.com/  za nominację!

Pytania z odpowiedziami:

1.Dlaczego zaczęłaś pisać?

Czytałam wiele rożnych blogów i chciałam stworzyć swoją historie.

2.Należysz do jakiś fandomów?

Tak. Directioners, Kwiatonators, Saszanators i Beliebers

3 Jaka jest twoja ulubiona piosenka?

To cały czas się zmienia ale na ten moment  One Direction - Moments


4. Z kąd czerpiesz inspiracje do nastęnych rozdziałów?

Mam wiele rożnych pomysłów. Niektóre czerpie z życia.

5.Czytasz inne blogi?

Tak, czytam.

6. Ile masz lat?

Uwaga! Dokładnie w tę środę 03.09 będę mieć 13 lat :D

7. Jak masz na imię?

Mam na imię Roxana :)

8. Jakie jest twoje hobby?

Bardzo lubię grać w siatkówkę i uczyć się angielskiego :)

9.Za co lubisz 1D?

Za to, że są prawdziwi, że sława ich nie zniszczyła. Oni wierzą w marzenia, dzięki nim ja też wierzę.

10. Lubisz szkołę?

Nie pod względem uczenia się ale lubie tam spotykać się z przyjaciółmi.

11. Ulubiona książka?

Zdecydowanie:

Niall Horan z Irlandii na podbój świata.



Poprostu Zakochałam się w tej książce. Wszystkim ją gorąco polecam.

Nominuję: 

http://imgonnaloveyoulikeiveneverbeenbroken1.blogspot.com/?m=1

PYTANIA DO NOMINOWANYCH :
1.Dlaczego zaczęłaś pisać?
2.Należysz do jakiś fandomów?
3 Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
4. Z kąd czerpiesz inspiracje do nastęnych rozdziałów?
5.Czytasz inne blogi?
6. Ile masz lat?
7. Jak masz na imię?
8. Jakie jest twoje hobby?
9. Który z 1D jest twoim ulubieńcem?
10. Lubisz szkołę?
11. Jaki jest twój ulubiony przedmiot?



Do zobaczenia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz